کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خرید از فروشگاه اینترنتی نشاط نو رادارند باید مفاد توافق را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت درسایت و یا خرید ازآن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی . رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی ، عضو سایت شوند.

کاربران باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کنند می توانند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام نمایند.

کاربران باید آدرس پست الکترونیک خود را همراه سایر اطلاعات در خواستی به طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده کاربر می باشد.

عضویت در سایت رایگان است.

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به شرح زیر میباشد :

1-بازدید از کالا ها و خدمات ارائه شده در سایت

2- پرداخت هزینه سفارش، توسط مشتری با پرداخت آنلاین به وسیله کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و یا پرداخت کارت به کارت انجام می شود.

3- ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یاشماره تلفن همراه کاربر توسط مدیر فروشگاه نشاط نو

4- ارسال محصولات فروشگاه نشاط نو با روش های پست پیشتاز و تیپاکس می باشد که به انتخاب مشتری قابل انتخاب است. در ضمن سفارش های داخل شهر تهران نیز امکان ارسال با پیک موتوری را دارند.

چنانچه خریدار با هویت غیر واقعی اعم از نام و نام خانوادگی و… اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود مدیریت فروشگاه نشاط نو حق دارد سفارش را باطل کند.

شرایط مرجوعی کالا

به دلیل اینکه محصولات، آرایشی و بهداشتی می باشند، امکان مرجوع کالا نمی باشد؛ در صورتی که محصول ارسال شده با سفارش مشتری مغایرت داشته باشد، بدون باز شدن بسته بندی و پلمپ محصول و طی 24 ساعت از زمان تحویل جنس به مشتری، امکان عودت می باشد.