بهترین و ماندگارترین عطر مردانه

بوی خوش ناخودآگاه هرکس را به خود جذب می‌کند و بدون شک امروزه عطر و ادکلن جز لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی پرطرفدار در سراسر دنیا محسوب می‌شوند. هدیه دادن یک عطر مردانه یا ادکلن خوشبو به مردان باعث تکمیل استایل و شیک پوشی آنها شده و اعتماد به نفس و توانایی روابط عمومی آنان را هم بالا می‌برد.

از آنجایی که آقایان با توجه به شغل‌هایشان در طول روز در معرض فعالیت‌های شدید بوده و از نظر فیزیکی بیشتر عرق می‌کنند، معطر ماندن و بوی خوش برایشان اهمیت بسزایی داشته و بیشتر به دنبال عطری هستند که رایحه آن برای چندین ساعت متوالی ماندگار باشد.

از طرفی ممکن است پیدا کردن عطری که هم خوشبو باشد و هم مدت زمان طولانی رایحه خود را حفظ کند و هم بوی آن شما را جذب کند، کمی دشوار به نظر برسد و شما را هنگام خرید دچار سردرگمی کند.

ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی چندین عطر مردانه با پخش بوی عالی، بهترین و ماندگارترین عطر مردانه را معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام از آنها را برای شما بیان کنیم تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

پس اگر به کسب اطلاعات در این زمینه علاقمندید، لطفاً تا پایان مطلب لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی نشاط نو را همراهی کنید.

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی
بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

استفاده از عطر و ادکلن ضمن افزایش جذابیت مردان، قدرت و اصالت آنان را نیز به رخ خواهد کشید؛ بنابراین انتخاب یک عطر اصیل و خوشبو یکی از دغدغه‌های اکثر آقایان است. ما در این قسمت قصد داریم چندین مورد از بهترین عطرهای مردانه که پخش بوی فوق‌العاده‌ای را دارند، به شما معرفی کنیم:

  • عطر دیورهوم: فرانسیس دماکی سازنده عطر لوکس دیورهوم از سه رایحه چرم، زنبق و چوب صندل استفاده کرده است که باعث ایجاد بوی گرم، تلخ و چرمی شده است. این عطر حالت سنگین و رسمی داشته و استفاده آن برای مهمانی‌های مهم، رایحه‌ای قدرتمند به وجود می‌آورد و جزو عطرهایی با پخش بوی عالی می‌باشد.

 

  • عطر مردانه بلک افغان: این عطر بسیار محبوب و دوست داشتنی بوده و ساخت کشور هلند می‌باشد. شیشه خاص و کوچک آن در لحظه اول مشتریان را به خود جلب می‌کند و پس از استفاده از آن، به هیچ وجه نمی‌توانید بوی آن را فراموش کنید. بلک افغان مناسب فصل‌های پاییز و زمستان بوده و جلوه‌ای با ابهت به شما می‌دهد. ترکیبات اصلی این عطر شامل شاهدانه، تنباکو، صمغ گیاهی، قهوه و روایح دودی عود است.

 

  • عطر کاپیتان بلک: اگر جذب عطرهای چوبی می‌شوید، این ادکلن یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. کاپیتان بلک ساخت کشور فرانسه بوده و عطری شیرین و گرم می‌باشد و تاکنون جایگاه خود را در لیست ۱۰ عطر پرفروش جهان حفظ کرده است. رایحه اصلی این عطر توتون می‌باشد که باعث افزایش پخش بوی کاپیتان بلک می‌شود.

 

  • عطر مردانه مارلی پگاسوس: پگاسوس نماد سرعت و قدرت مردانه است و در تک تک نت‌های این ادکلن، می‌توانید اصالت را حس کنید. رایحه اصلی پگاسوس بر پایه وانیل و رزماری بوده و برای استفاده در تمامی فصل‌های سال مناسب می‌باشد. این عطر برای مردانی که روحیات و اخلاق خونسردی دارند، بسیار برازنده است.

 

  • عطر مونتال بلک عود: ادکلن مونتال بلک عود در سال ۲۰۰۶ با خط بویی منحصر به فرد وارد بازار شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. یکی از با ارزش‌ترین و گران قیمت‌ترین عنصرها در زمینه ساخت عطر، عود می‌باشد که در عطر مونتال استفاده شده است و باعث ایجاد یک رایحه اغواگر و جذاب شده است. مطمئن باشید که پس از استفاده از این ادکلن، هیچ چیز جلوی پخش بوی آن را نخواهد گرفت.

 

  • عطر مردانه آلفرد دانهیل: اگر هنگام بوییدن ادکلن‌ها، بوی ادویه‌جات برایتان جلب کننده است، می‌توانید از ادکلن مردانه آلفرد دانهیل استفاده کنید. نارنج، هل، فلفل سیاه، اسطوخودوس و زنبق رایحه‌های اصلی ادکلن می‌باشند و بویی ماندگار به وجود آورده‌اند. شما می‌توانید از دانهیل در فصل‌های بهار و تابستان استفاده کرده و بویی خوش برای خود به ارمغان آورید.

 

  • عطر گوچی گیلتی: برند گوچی سال‌ها در زمینه مد فعالیت کرده و طرفداران بسیاری نیز دارد؛ بنابراین شاید اکثر شما با برند گوچی آشنا باشید. عطر گیلتی جز بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزانه در محل کار و یا دورهمی‌های دوستانه می‌باشد. ترکیبات این عطر شامل شکوفه‌های پرتقال، گل رز، فلفل قرمز، نارنج و سرکه بالزامیک بوده که باعث ایجاد بویی دلنشین می‌شود.

 

  • عطر مردانه ورساچه من ایو فرش: ادکلن ورساچه من ایو فرش مناسب مردانی است که می‌خواهند یک عطر را به عنوان امضا همیشگی خود داشته باشند. ورساچه در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد و رایحه‌ای خنک و تلخ دارد که طراوت و تازگی مدیترانه را یادآور می‌شود. این ادکلن عطری گیرا و ماندگار داشته و یک گزینه عالی برای استفاده طولانی مدت محسوب می‌شود.
خوشبوترین عطر مردانه دنیا
خوشبوترین عطر مردانه دنیا

 خوشبوترین عطر مردانه دنیا

با اینکه سلیقه افراد برای انتخاب خوشبوترین عطر متفاوت است؛ اما گاهی برخی از عطرها نظر اکثریت را جلب کرده و باب طبع اغلب مردان است.

تعدادی عطر در دنیا وجود دارد که طبق نظرسنجی بیشتر آقایان جزو خوشبوترین عطرهای مردانه محسوب می‌شود که در این قسمت به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

_عطر مردانه کرید اونتوس که یکی از پرفروش‌ترین و خوشبوترین ادکلن‌های مردانه دنیا است؛ با تجلیل از قدرت ناپلئون به همراه نت‌های میوه‌ای مانند ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و آناناس، حس سلطنتی را انتقال داده و بدون تردید یکی از اصیل‌ترین ادکلن‌های مردانه محسوب می‌شود که افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. سایر روایح این ادکلن شامل رز، انگور فرنگی سیاه، نعناع هندی، وانیل، عنبر و خزه درخت بلوط می‌باشد. ادکلن از سال ۲۰۱۱ وارد عرصه رقابت شد و هم اکنون چیزی حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

_ادکلن مردانه خوشبوی وان میلیون که ۱۲ سال قبل وارد بازار شد، هرگز تصور هم نمی‌کرد که به یک ادکلن محبوب جهانی تبدیل شود. وان میلیون با رایحه گرم و شیرین دارچین، گریپ فروت، مرکبات و کهربا مناسب روزهای سرد سال بوده و ماندگاری آن بیش از ۵ ساعت است. بطری شمش طلای آن نشانه قدرت تحریک کننده و جذابیت برای مردان بوده و بویی مقاومت ناپذیر ایجاد خواهد کرد.

_عطر آکوا دی پارما کلونیا اسنزا یکی از ادکلن‌هایی است که بیشتر در میان پسران جوان طرفدار داشته و بویی میوه‌ای و گرم دارد. در ترکیبات این ادکلن از گل برف، پرتقال ماندارین، گل محمدی، بلوط و درخت خس خس استفاده شده و قیمت مناسبی نیز دارد.

_ادکلن مردانه دیورساواج که در سال ۲۰۱۵ تولید شد، حس آزادی و رهایی را در مردان ایجاد کرده و دارای رایحه‌های طبیعی و گیاهان جنگلی می‌باشد. بوی تلخ و خنک این عطر احساس سرزندگی و شادابی را در شما تقویت می‌کند.

_عطر مردانه نویر اکستریم تام فورد انتخاب جسورانه‌ای برای مردان است. ماندگاری و بوی خوش فوق العاده‌ای دارد و در رایحه‌های آن از ترکیبات غیرمعمول انجیر سیاه، آلو سیاه، چرم و پاچولی استفاده شده است که بوی اغواکننده‌ای را تداعی می‌کند و باعث شده رایحه‌ای خاص از شما ساطع شود.انتخاب این ادکلن جسورانه بوده و معمولا همه مردان شجاعت استفاده از آن را ندارند؛ زیرا بوی این ادکلن یا حس عدم علاقه را در افراد برمی‌انگیزد یا آنان را جذب می‌کند.

خوشبوترین عطر مردانه در ایران
خوشبوترین عطر مردانه در ایران

خوشبوترین عطر مردانه در ایران

مردان ایرانی در هر سن و سالی که باشند، علاقه زیادی به استفاده از عطر و ادکلن‌ خوشبو دارند و بسیاری از آنها طرفداران پروپا قرص عطرهای مردانه مختلف می‌باشند.

هم اکنون تعداد زیادی از آقایان در حال استفاده از عطرهایی که در قسمت‌های قبل معرفی شد، هستند؛ اما در این قسمت می‌خواهیم دو مورد از عطرهای محبوب خوشبو و مردانه در ایران را به شما معرفی کنیم:

-ادکلن مردانه جیمی چو من که مناسب مردان خوش پوش و شاداب است و رایحه‌های گلی و میوه‌ای در خود دارد، ثابت می‌کند که یک ادکلن می‌تواند بسیار ماندگار و خوشبو بوده و با قیمت مناسبی نیز به فروش برسد. در نت‌های این عطر رایحه‌های نارنگی، خربزه، شمعدانی، رز، فلفل صورتی، اسطوخودوس، نعناع هندی، نت‌های چوبی و عنبر استشمام می‌شود و این عطر را حتی از نظر بانوان، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و خوشبوترین ادکلن‌های مردانه ایرانی کرده است.

-عطر هوگو من چه برای مردان قدیمی و چه برای مردان امروزی، مناسب می‌باشد. هوگو من رایحه‌ای تند و طبعی خنک داشته و برای روزهای گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوی این ادکلن شامل سیب سبز، گریپ فروت، ریحان، میخک، یاس، شمعدانی، صنوبر و سدر بوده و برای مردان با روحیه آزاد بسیار عالی است. طراحی شیشه این عطر کاملاً جسورانه و هوشمندانه است و هر کسی را به خود جذب می‌کند.

خرید عطر مردانه
خرید عطر مردانه

خرید عطر مردانه

برای خرید عطر مردانه با مراجعه به فروشگاه‌ نشاط نو به آدرس neshateno.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان لوازم آرایشی و بهداشتی نشاط نو، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

کلام آخر

جالب است بدانید که طبق تحقیقات روانشناسی، بانوان نسبت به عطری که مردان برای خود انتخاب و استفاده می‌کنند، بسیار حساس بوده و بوی خوش برایشان اهمیت بالایی دارد.

به همین دلیل ممکن است انتخاب یک عطر خوشبو برای مردان به کاری مشکل و دلهره آور تبدیل شود. حتی برخی از مردان نیز ترجیح می‌دهند برای آسودگی خیال بیشتر، اجازه دهند که شریک عاطفی‌شان برای آنان عطر و ادکلن انتخاب کرده و باب سلیقه و طبع آنها خریداری می‌کند.

ما در این مطلب به شما برای انتخاب و خرید عطرهای خوشبو و ماندگار کمک کردیم و تمامی مواردی که معرفی شد جزو ادکلن‌های فوق العاده و بی‌نظیر در سراسر دنیا است؛

اینکه شما کدام یک از آنان را انتخاب کنید، بسته به روحیات و سلیقه شما دارد. از اینکه تا پایان مطلب با صبر و شکیبایی نشاط نو را همراهی کردید، بسیار سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_بهترین عطر مردانه برای فصل گرم و فصل سرد کدام‌اند؟

برای فصل گرم می‌توان به ادکلن‌های ساواج، شنل بلو، دیور و دانهیل اشاره کرد و برای روزهای سرد سال می‌توانید از عطرهای بلک افغان، کاپیتان بلک و پگاسوس استفاده نموده و رایحه‌ای بی‌نظیر به جای بگذارید.

۲_یک عطر و ادکلن خوب مردانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک عطر مردانه خوب باید رایحه مشخصی داشته که با استشمام آن حس قدرت و مردانگی را ارائه دهد. از طرفی ادکلن‌هایی که برند معتبری دارند، مردان را بیشتر به خود جذب می‌کنند.

ماندگاری و پخش بوی بالای ادکلن‌ها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر عطر و ادکلن دارای شیشه، رنگ بسته‌بندی جذابی نیز باشد و قیمتش مقرون به صرفه باشد، در جلب مشتریان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

در نهایت شما باید به این نکته توجه داشته باشید که عطر مناسب عطری است که بیشتر از همه با روحیات شما سازگار بوده و رایحه آن را دوست داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید

بهترین و ماندگارترین عطر زنانه
بهترین و ماندگارترین عطر زنانه
روتین پوستی برای شب و روز
روتین پوستی برای شب و روز
آفتاب سوختگی
آفتاب سوختگی
آرایش ابرو
آرایش ابرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا