انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها

رنگ کردن ناخن‌ها از زمان‌های بسیار دور تاکنون جزو کارهای مورد علاقه بانوان بوده و جلوه خاصی به ناخن‌های آنها می‌بخشد. در زمان‌های گذشته رنگ کردن ناخن حاکی از موقعیت اجتماعی بالای بانوان بوده و طبقات فقیر جامعه امکان انجام آن را نداشتند. اما امروزه خانم‌ها از راه‌های مختلف اقدام به تهیه انتخاب بهترین لاک ناخن و خرید لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی مورد نظر خود کرده و از آن استفاده می‌کنند.

از طرفی دیزاین ناخن خود به یک مهارت تبدیل شده است که این روزها طرفداران زیادی دارد؛ حتی بانوانی که اقدام به کاشت و دیزاین ناخن نکنند، علاقمند به زدن لاک‌های رنگی هستند.

جالب است بدانید که از نظر روانشناسی لاک زدن باعث شور و نشاط و هیجان و افزایش اعتماد به نفس بانوان می‌شود. انتخاب رنگ لاک نیز مسئله کاملاً سلیقه ای است که افراد با توجه به ترندهای روز و‌ علاقه شخصی خود، آن را انتخاب می‌کنند.

مقاله امروز ما می‌خواهیم به موضوع جالب انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها بپردازیم. پس لطفا با نشاط نو همراه باشید تا در مقاله انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها در رابطه با این موضوع اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خوشرنگ ترین لاک های دنیا
خوشرنگ ترین لاک های دنیا

خوشرنگ ترین لاک‌های دنیا

همانطور که گفتیم خانم‌ها برای رنگ لاک ناخن بر حسب سلیقه و تناسب رنگ لاک با پوستشان،  دست به انتخاب‌های مختلف می‌زنند.

البته این درست است که هنگام خرید لاک ناخن سلیقه خود را باید در نظر داشته باشید؛ اما بد نیست نسبت به خوشرنگ‌ترین رنگ‌های لاک ناخن نیز اطلاعات کافی داشته باشید.

این قسمت می‌خواهیم چند مورد از خوشرنگ‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌های لاک ناخن را برای شما عنوان کنیم:

۱_لاک قرمز: به جرات می‌توانیم بگوییم اولین رنگ لاکی که اکثر بانوان با آن آشنا شده‌اند، لاک قرمز است که جلوه‌ای مثال زدنی و زیبا به دست‌ها می‌بخشد.

اکثر کمپانی‌های عروسک سازی نیز برای ساختن دستان عروسک‌های خود از تناژ قرمز استفاده می‌کنند. لاک قرمز یکی از محبوب‌ترین لاک‌های دنیاست که محبوب بیشتر خانم‌ها بوده و هرگز جذابیت خود را از دست نداده است؛ زیرا در هر رده سنی که باشید، می‌توانید از لاک قرمز استفاده کنید.

علاقه به این رنگ لاک تا حدی است که گاهاً دیده شده است که برخی از خانم‌ها برای دل خود از لاک قرمز استفاده می‌کنند.

برای بانوانی که پوست روشنی دارند، لاک قرمز انتخابی فوق العاده است؛ البته خانم‌های سبزه پوست نیز از لاک‌های قرمز آتشین استفاده کرده و زیبایی دستانشان را چند برابر کنند.

به شما قول می‌دهیم اگر یک لاک قرمز را با حوصله روی ناخن‌های خود بزنید و با رنگ‌های لاک خنثی، آن را دیزاین کنید و تحسین همه اطرافیان را دریافت خواهید کنید.

۲_لاک صورتی: رنگ صورتی را می‌توانیم دخترانه‌ترین رنگ لاک ناخن عنوان کنیم که محبوبیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که پوست روشنی دارید، لاک صورتی انتخاب فوق العاده مناسبی برایتان خواهد بود.

شما می‌توانید از تمام طیف‌های رنگی صورتی استفاده نمایید. افرادی که دارای پوست‌های گندمی هستند نیز می‌توانند از لاک‌های صورتی خنثی استفاده کنند.

به لاک صورتی روشن، یاسی نیز گفته می‌شود که معمولاً برای انواع رنگ پوست‌ها مناسب است. اگر رنگ پوست سبزه‌ای دارید، می‌توانید رنگ صورتی پاستیلی را امتحان کنید.

درست است که این رنگ روی دست‌های سفید هم زیبایی زیادی دارد، اما برای دستان تیره جلوه بیشتری خواهد داشت.

لاک صورتی رنگی محبوب در میان خانم‌ها بوده و دختران نوجوان علاقه بسیار زیادی به لاک ناخن صورتی دارند.


انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها


۳_لاک بنفش: برخی از خانم‌ها هرگز به سراغ رنگ بنفش نمی‌روند؛ اما باید بدانید که بنفش یکی از پرطرفدارترین لاک‌های ناخن است.

با توجه به اینکه از نظر روانشناسی رنگ بنفش میزان استرس و تنش را کاهش می‌دهد؛ می‌توانید برای بهره‌گیری از تاثیر مثبت این رنگ برای یک بار هم که شده لاک بنفش را روی ناخن‌های خود بزنید و با این کار آرامش به چشمان و دستان خود هدیه دهید.

بنفش طیف‌های رنگی متفاوتی دارد؛ به عنوان مثال بنفش روشن را یاسی می‌نامند که برای دست‌های تیره‌تر مناسب‌تر است؛ زیرا رنگ لاک یاسی دست‌های سفید را بی‌روح نشان می‌دهد.

افرادی که پوست روشنی دارند و علاقمند به استفاده از رنگ لاک ناخن در تناژ‌های بنفش هستند، می‌توانند بنفش متمایل به بادمجانی را امتحان کنند و با انجام این کار، جلوه چشم نوازی به دست‌های خود خواهند داد.

۴_لاک سفید: ممکن است با دیدن رنگ لاک سفید در میان پرطرفدارترین و خوش رنگ‌ترین لاک‌های دنیا متعجب شوید.

اما جالب است بدانید که تقریباً همه خانم‌ها در ست لاک‌های خود، حداقل یک لاک سفید دارند. بانوان با زدن این لاک روی ناخن‌هایشان احساس آرامش زیادی پیدا می‌کنند.

لاک سفید برای فرنچ کردن ناخن نیز به کار برده می‌شود و معمولاً دختران جوان از سفیدهای اکلیلی استفاده می‌کنند. پس لاک سفید نیز جزو پرطرفدارترین لاک‌ها محسوب می‌شود.

۵_لاک مشکی: ممکن است شما نیز با افرادی که در یک مهمانی لباس مشکی خود را با رنگ لاک مشکی‌شان ست کرده‌اند، برخورد کرده‌اید و جلب تیپ و استایل آنها شده‌اید.

بله درست است؛ رنگ لاک مشکی طرفداران بسیار زیادی دارد و جذابیت و جسارت خانم‌ها را افزایش می‌دهد. معمولاً بانوانی که اعتماد به نفس بالایی دارند، به سمت رنگ لاک مشکی می‌روند.

علاوه بر لاک مشکی، طرح‌های ناخن مشکی نیز محبوبیت زیادی داشته و خانم‌های جوان از این طرح‌ها برای لاک زدن به ناخن‌هایشان استفاده می‌کنند.

رنگ لاک ناخن جدید
رنگ لاک ناخن جدید

رنگ لاک ناخن جدید

اکثر متخصصان و کارشناسان هنر آرایش ناخن در این زمینه وجود دارند، معتقدند در رابطه با جدیدترین رنگ‌های لاک ناخن، برخی از رنگ‌ها همیشه وجود دارند و جذاب هستند. در ادامه لیستی از جدیدترین رنگ‌های لاک ناخن را بررسی می‌کنیم که می‌توانید به کمک آن، بهترین رنگ‌ها را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید.

۱_رنگ لاک کروم نقره‌ای: رنگ لاک کروم نقره ای جزو رنگ‌های جدید لاک ناخن است که فوق العاده شیک و زیباست و می‌توان آن را با لباس و سایر اکسسوری‌ها ست کرد. این رنگ درخشندگی زیادی داشته و برای جشن‌ها و مناسبت‌ها، استایل شما را شیک می‌کند.

۲_رنگ لاک قهوه‌ای شکلاتی: قهوه‌ای شکلاتی رنگی است که به شدت این روزها مورد استقبال قرار گرفته و بیشتر متناسب با فصل پاییز است. در صورتی که رنگ خنثایی را در کنار قهوه‌ای شکلاتی به کار بگیرید، فوق‌العاده جذاب می‌شود.

۳_رنگ لاک لاوندر یا اسطوخودوس: رنگ لاندور یا اسطوخودوس یخی پاستلی است و جزو جدیدترین رنگ‌های لاک ناخن محسوب می‌شود که اخیراً بسیار پرطرفدار و محبوب شده است؛ زیرا زمانی که لاوندر با سبز روشن ترکیب می‌شود نمای جذابی دارد و زیبایی دست و ناخن را بیشتر می کند.

۴_رنگ لاک پوست پیازی: رنگ‌ لاک پوست پیازی جزو رنگ‌هایی است که همیشه جدید و مدرن است؛ زیرا برای اکثر پوست‌ها مناسب بوده و فوق العاده شیک است. در صورتی که رنگ لاک پوست پیازی را با تیپ و استایل خود ست کنید، زیبایی دوچندانی دارد.

۵_رنگ لاک نقره‌ای و طلایی اکلیلی: رنگ لاک نقره ای و طلایی اکلیلی نیز ترکیب طلایی و نقره‌ای با ورقه‌های طلا و رنگ‌های ژل است که به دلیل انعکاس بالا جذابیت زیادی دارد.

۶_رنگ لاک سبز ترش لیمویی: رنگ سبز ترش لیمویی نیز در زمره رنگ‌های جدیدی است که طبق گفته طراحان ناخن، استقبال شدیدی از آن شده است. معمولاً این رنگ را با لاک سیاه و سفید ترکیب کرده تا زیبایی آن بیشتر شود.


انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها


۷_رنگ‌های متالیک: رنگ‌های متالیک محبوبیت زیادی را کسب کرده‌اند و همیشه جدید هستند. اما این روزها متالیک هفت رنگ نسبت به متالیک ساده مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد. اگر این رنگ‌ها را با انواع لباس و اکسسوری ست کنید، متوجه زیبایی خیره کننده آن خواهید شد.

۸_رنگ لاک سبز نعنایی: رنگ لاک سبز نعنایی برای بانوانی که پوست گرمی دارند، جلوه منحصر به فردی داشته و بیشتر برای فصل تابستان استفاده می‌شود. البته سبز نعنایی رنگ ملایمی دارد و می‌توانید برای فصل بهار نیز از آن استفاده نمایید.

۹_رنگ‌های نئونی: رنگ‌های نئونی جلوه خاصی دارند و می‌توان آن‌ها را با همه لباس‌های بهاری ست کرد. نئونی‌های آبی، زرد، صورتی و سبز بیش از سایرین مورد استقبال قرار گرفته‌اند و جزو جدیدترین رنگ‌ها محسوب می‌شوند.

۱۰_سبز زمردی: رنگ سبز زمردی نیز به اعتقاد بعضی از کارشناسان، شیک‌ترین نوع سبز محسوب شده و نشانگر شادی و خوشحالیست که برای فصل بهار فوق العاده مناسب است. این روزها رنگ سبز زمردی خیلی مورد توجه افراد قرار گرفته است.

ترندترین رنگ لاک ناخن
ترندترین رنگ لاک ناخن

ترند ترین رنگ لاک ناخن

قبل از هر چیز باید بگوییم که ترند به معنای فراگیر شدن چیزی است و اکنون که صحبت از ترند‌ترین رنگ لاک ناخن می‌کنیم؛ منظورمان این است که طبق آمار مهم‌ترین رنگ‌هایی که در این سال مد شده‌اند و مورد پسند اکثر مردم قرار گرفتند، کدام‌اند. برای آگاهی از آخرین ترندهای روز در دنیای رنگی لاک‌ها به موارد زیر توجه نمایید:

_رنگ‌های سفید و ملایم

_رنگ لاک بنفش آبی

_رنگ لاک نود

_لاک ژل قرمز و زرد و صورتی

_رنگ لاک ناخن هلویی

_آبی آسمانی

_سبز خزه‌ای

_خردلی

_شکلاتی

_آبی کاربنی

_کله غازی

و…

خرید بهترین لاک ناخن
خرید بهترین لاک ناخن

خرید انتخاب بهترین لاک ناخن

برای خرید انتخاب بهترین لاک ناخن با مراجعه به فروشگاه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی نشاط نو به آدرس neshateno.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان نشاط نو، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.


انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها


نتیجه‌گیری

در دنیای متنوع لاک‌ها انتخاب بهترین و مناسب‌ترین لاک می‌تواند کمی گیج کننده باشد. اما باید دقت داشته باشید که ضمن در نظر گرفتن رنگ پوست و سلیقه خود سعی کنید از ترندهای رنگ لاک نیز عقب نباشید.

این روزها طراحان ناخن رنگ‌های مختلف و متناسب را با یکدیگر ترکیب کرده و نهایتاً یک طراحی فوق‌العاده را به وجود می‌آورند.

اگر قصد انجام کاشت ناخن دارید، می‌توانید با توجه به تنوع رنگ‌ها، بهترین را انتخاب کرده و جلوه زیبایی به دستان خود هدیه دهید.

در صورتی که علاقه‌ای به انجام چنین کاری ندارید و دوست دارید لاک بخرید و خودتان بزنید، بهتر است از مارک‌های خوب و رنگ‌های مورد پسندتان استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم بیشتر از لاک‌هایی استفاده کنید که به راحتی با لاک پاک کن پاک می‌شوند؛ چرا که در این صورت همیشه  به راحتی می‌توانید رنگ لاک خود را تغییر داده و تنوع ایجاد کنید.

در این مقاله ما راجع به انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها مطالبی را عنوان کردیم. با توجه به اینکه لاک جزو لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی است که بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است، کسب اطلاعات در این زمینه خالی از لطف نیست.

امیدواریم از این نوشتار بهره کافی را برده باشید. از اینکه تا پایان مقاله انتخاب بهترین لاک ناخن و پرطرفدارترین رنگ‌ها در کنار نشاط نو بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_بهترین برندهای لاک ناخن کدام‌اند؟

در سطح جهان معمولا برند نارس، لورال، هنسن و رولون جزو بهترین‌ها بوده و در کشور ما نیز مارک‌هایی مانند این لی، سیترای و مای جزو برترین‌ها هستند.

۲_انواع لاک ناخن کدام است؟

لاک‌های ناخن به چند دسته لاک ساده، لاک ناخن ژلی، لاک ناخن جلادهنده، لاک متالیک٫، لاک اکریلیک و لاک مات تقسیم می‌شوند.

 

  بیشتر بخوانید

بهترین و ماندگارترین عطر زنانه
بهترین و ماندگارترین عطر زنانه
روتین پوستی برای شب و روز
روتین پوستی برای شب و روز
آفتاب سوختگی
آفتاب سوختگی
بهترین و ماندگارترین عطر مردانه
بهترین و ماندگارترین عطر مردانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا